דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוקר פרטי לענייני בגידות בנישואין 

מאת    [ 26/02/2020 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 1760 פעמים ]

חשד לבגידה בנישואין

לעתים לאחר שנים רבות של חיים משותפים, נוצרים משברים בחיי הנישואין ואחד מבני הזוג מתחיל לבגוד. לפעמים החשד מבוסס ולעתים הוא רק חשד. אדם במצבים כאלה יכול להרגיש חוסר אונים, כשיש משפחה וילדים למשל, והוא לא מעוניין להתגרש ולפרק את המשפחה. במקרים רבים מאין אלה, אנשים פונים לחוקר פרטי המתמחה בחשיפת בגידות על מנת לבדוק את החשדות שלהם.

ניתן להגיע לפגישת ייעוץ עם חוקרים פרטיים המתמחים בתחום הזה והם יוכלו לחקור את הנושא במיומנות ובדיסקרטיות רבה. בידי החוקר הפרטי מגוון טכניקות וכלים, כמו מעקבים רגליים או עם רכב, צילומי סטילס, צילום וידאו, שיחות ושיטות נוספות, בעזרתן אוסף את הראיות והעובדות. במקרים כמו אימות חשד החוקר הפרטי יוכל לבצע מעקבי אימות, אולם במקרים מורכבים יותר, בהם הלקוח מבקש ראיות שיהיו קבילות בהליכים משפטיים, החוקר הפרטי ידאג לספק תמונות, שיחות, וידאו וראיות מוצקות נוספות, הנחוצות במקרים של תביעה. כל מקרה ייחקר בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

 

בעת הפגישה יש להיות גלויים עם החוקר הפרטי ולספק את מלוא המידע הנחוץ, על מנת שיוכל לבצע את החקירה במקצועיות וביסודיות. בפגישה, חוקר פרטי בגידות ישאל שאלות אודות בן הזוג, ההרגלים שלו, האנשים איתם הוא מתרועע, החשדות בהם אוחז הלקוח וכל פרט נוסף שיוכל להועיל לחקירה. כמו כן, כדאי לבסס מראש תיאום ציפיות ולבדוק האם יש הבנה או כימיה עם החוקר, כיוון שמקרים מאין אלה הם עדינים. שיתוף פעולה מירבי בין הצדדים יוביל לתוצאות טובות יותר.

 

בגידה היא פגיעה קשה באמון והיא נתפסת באופנים שונים. כדאי לא להיות מעורב עד כמה שניתן, כי רגשות לפעמים גורמים לאדם להיות פזיז ולנסות ולחקור את הנושא בעצמו. כאן נעשות הטעויות, בלהט הרגע, כתוצאה מתחושות הפגיעה והכעס. לעתים דברים יוצאים מפרופורציה, כאשר ניתן לפתור מקרים כאלה בפשטות וביעילות. במקרים כאלה מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע, עורכי דין או חוקרים פרטיים. חוקר פרטי מיומן יוכל לערוך חקירה מקצועית ולספק את הממצאים הנחוצים ללקוח.

 

אנשים פונים לחוקר פרטי במספר מקרים. למשל במקרים שיש רק חשד ורוצים לברר את העניין לעומק או כשרוצים להשאיר את העניין חסוי ולשמור אותו בסודיות. הרבה פעמים אנשים מעוניינים לברר את החשד לבגידה בסודיות. זוגות נשואים לעתים לא רוצים לפרק את המשפחה בעיקר כשיש ילדים. חוקר פרטי מיומן בחקירות מהסוג הזה יוכל לחקור את הנושא בדיסקרטיות מירבית. כמובן שחיסיון הלקוח מובטח ופרטי החקירה מועברים ללקוח ולו בלבד אלא אם ביקש אחרת. כמו כן, הראיות המוגשות בדו"ח הסופי קבילות בבית המשפט, במידה ומחליטים, לצורך הגשת תביעה בבית משפט אזרחי לענייני משפחה או בבית דין רבני לענייני גירושין.

 

 

הכותב הינו בעלים של משרד החקירות דיטקט


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב